اینوتکس ایران اولین مجری پیاده‌سازی مدیریت دانش با رویکرد Business Case.

فهرست مطالب

دقیقه زمان تقریبی مطالعه

اینوتکس ایران سالها است که تلاش می‌کند با استفاده از علم روز در حوزه مدیریت دانش، سازمان‌های ایرانی را به سمتی ببرد که نوآوری را اولین اولویت خود قرار دهند. در دو سال اخیر همچون گذشته برای تغییر فرهنگی نادرست و آسیب‌زا پیش‌قدم شدیم. این فرهنگ که به‌صورت قالبی سنتی، عامیانه و دم‌دستی در یک نسخه بین سازمان‌ها دست به دست می‌شود، بسیار آسیب‌زا است. به‌طوری که سازمان‌ها چند سال از وقت خود را صرف آزمون و خطاهای تکراری می‌کنند و در نهایت از مفهوم مدیریت دانش نا امید می‌شوند.

بعد از آزمودن راه‌کارهای بعضاً دشوار و طبق روال نزدیک به دو دهه فعالیت حرفه‌ای، تلاش کردیم شرکتی باشیم که بر خلاف نقل قولِ معروف که می‌گوید: یک دست صدا ندارد، صدایمان را به گوش سازمان‌های شنوا برسانیم. بخشی از تلاش‌های ما برای ایجاد تحولی دیگر در حوزه مدیریت دانش سرانجام در سال 1401 به ثمر نشست. اینوتکس ایران اولین مجری پیاده‌سازی مدیریت دانش با رویکرد Business Case شد.

پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش در بیمه دی با رویکرد Business Case

مشاوران ما راهکاری مبتنی بر بیزینس کیس را به بیمه دی ارائه‌ دادند. خوشبختانه درک و شناخت مدیران بیمه دی از این مفهوم، باعث سهولت در روند کار و قبول پیشنهاد اینوتکس شد. در نهایت با مدل‌سازی و تعریف راه حل برای 2 بیزنس کیس پروژه شروع شد. هر چند راه بسیار طولانی پیش روی سازمانهای ایرانی در این زمینه قرار دارد، اما خروجی این نوع پیاده‌سازی در سازمانهایی که اینوتکس ایران مجری آن بوده است، نشان می‌دهد که مدیریت دانش در این رویکرد توانسته به عنوان مفهومی در دل مدیریت تغییر عمل کند و مستقیماً به سمت حل مساله و مشکل در سازمان برود.

علاوه بر پیاده‌سازی مدیریت دانش در سازمان‌های ایرانی با این رویکرد، توضیح و شرح و بسط این رویکرد در جلسات با سازمانهای دولتی و خصوصی، ترغیب آنها به درک این رویکرد و از همه مهمتر تحرکات فعالین و علاقمندان حوزه مدیریت دانش به این رویکرد نشانه‌ای برای موفقیت اینوتکس ایران در ارائه و اجرای شرح خدماتی متفاوت و تاثیر گذار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *