تمامی قابلیتهای لازم برای بهرهوری بیشتر اطلاعات و دانش سازمانی برای کاربران مختلف در امکانات «رایون»
رایون امکانات مختلفی دارد که به شما کمک میکند محیط کار دیجیتال خود را ایجاد کنید.
هر کاربر دارای یک پروفایل است که می توانید در آن تصویر فرد، اطلاعات تماس، رزومه، تولیدات و بلاگ شخصی او را ببینید.
از فرمها برای جمعآوری اطلاعات ساختارمند از کاربران و همین طور سایر اپلیکیشنها استفاده کنید.
معادل هر چیزی در دنیای واقعی میتوانید تمپلیت ایجاد کنید و از هر تمپلیت تعداد نامحدودی آیتم بسازید.
با ویرایشگر بلوکی پیشرفته به راحتی محتوا تولید کنید، به آن شکل بدهید و از سایر پلتفرمهای آنلاین و انواع فایلها در ساخت یک اَبَرسند استفاده کنید.
از ویکی برای تولید انفرادی یا جمعی محتوا به شکل آزاد استفاده کنید و آن را به سادگی نگهداری و بهروز کنید.
پس از ایجاد هر آیتم میتوانید گزینههای مختلفی برای ارزیابی آن انتخاب کنید. با ارزیابی مناسب، از صحت و بهروز بودن اطلاعات مطمئن شوید.
گردشکارهای تیم خود را به شکلی ساده مدلسازی کنید و به اجرا درآورید تا مغز سازمان را به فعالیتهای روزمره سازمان متصل کنید.
تمام امکانات و اقدامهای مختلف برای ثبت، رسیدگی و پیگیری آیتمهای مرتبط با شما در میز کار و کارتابل شما قرار دارد.
با ایجاد ارتباطات معنادار بین افراد، اسناد، اطلاعات و سایر آیتمها از فراموشی سازمانی جلوگیری کنید و فهم مشترک را تقویت کنید.
اطلاعات و دادههای پرحجم را بدون نیاز به اپراتور، به سادگی و فقط با یک کلیک به رایون وارد کرده و با سایر اطلاعات یکپارچه کنید.
دوستان، همکاران و همفکران خود را در سازمان به شبکه همکاران خود اضافه کنید تا از دستاوردها و اطلاعات جدید شما مطلع شوند.
از دیوارهای گفتگوی عمومی و اختصاصی برای تعامل و انتقال سریع اطلاعات بین افراد، واحدها، پروژهها و کارگروهها استفاده کنید.
با همکاران و سایر افراد در لحظه و به صورت آنلاین گفتگو کنید و امکانات ساده یک پیام رسان درون برنامهای را در اختیار بگیرد.
نوتیفیکیشنها و سایر اتفاقات را با تنظیمات دلخواه به سمت ایمیل یا تلفن همراه افراد هدایت کنید تا همیشه بهروز باشند.
اگر چند نسخه از رایون در هولدینگ خود دارید، می توانید در فضایی به سرورهای دیگر وصل شده، گزارش بگیرید و جستجو کنید.
دستهبندی، فیلتر و جستجوی اطلاعات را با استفاده از تگها ساده کنید. تگها میتوانند خود نیز حاوی محتوا و اطلاعات باشند.
هر چیزی را به سرعت پیدا کنید؛ فایلها و محتوای آنها، آیتمها، تگها و پرسشوپاسخها را به راحتی جستجو کنید.
آیتمها را بر اساس فیلدهای متنوع و با قواعد مختلف فیلتر کنید تا به اطلاعات مورد نظر خود برسید.
افراد را بر اساس سوابق، تجربیات، دانش و ردپاهایشان در فعالیتها و پروژههای مختلف جستجو کنید تا فرد مورد نظر خود را بیابید.
فضایی برای گفتگو بین افراد یا درون تیمهای مختلف ایجاد کنید تا بحث کرده، سوال بپرسند و اطلاعات به اشتراک بگذارند.
هر فرد میتواند یک بلاگ شخصی داشته باشد تا ایدهها و تفکرات خود را به اشتراک بگذارد.
با ارسال پیام به کل سازمان یا گروهی مشخص، توجه افراد را به اطلاعات مورد نظر خود جلب کنید.
برای افراد، اعضای گروهها، واحدهای سازمان و حتی افراد بیرونی به آیتمها، ویکیها، فرمها یا حتی بخشهایی از آن دسترسی تعریف کنید.
حیطهبندی یک امکان امنیتی پیشرفته است که دسترسی به محتوا یا اطلاعاتیکه به کاربر مرتبط نیست را محدود میکند.
چارت سازمانی، درخت فرایند، درخت مستندات، BOM یا هر نوع درخت دیگری که نیاز دارید را برای سازماندهی اطلاعات خود ایجاد کنید.
برای تصمیمگیری یا جمعآوری داده میتوانید نظرسنجی ایجاد کنید و آن را با افراد یا گروههای مشخصی به اشتراک بگذارید.
ورود به سیستم را با استفاده از LDAP، SSO یا لاگین دو مرحلهای به کاری ساده ولی امن برای کاربران تبدیل کنید.
برای انواع اسناد یا حوزههای کاری مختلف خود درختهای اسناد متفاوت ایجاد کنید تا سازماندهی اسناد یا آرشیو دیجیتال شما سادهتر شود.
یک آیتم یا تعدادی از آیتمهای یک قالب را خروجی گرفته و به شکل HTML برای مطالعه در اختیار دیگران قرار دهید.
اگر به گشتوگذار سنتی و فولدری مانند ویندوز برای پیدا کردن اطلاعات خود عادت دارید، از نمایش فولدری استفاده کنید.
وضعیت محیط کار دیجیتال خود را در یک نگاه درک کنید، نقاط قوت و زمینههای بهبود را شناسایی کنید.
سرعت پیدا شدن پاسخ برای پرسشهای مشتریان و کارکنان را در سازمان خود افزایش دهید و دوبارهکاری را از بین ببرید.
از انواع تصویر، ویدئو و صوت برای غنیسازی محتوای خود استفاده کنید و مطمئن باشید به شکل بهینه ذخیره شده و نمایش داده میشود.
از یکپارچهسازیهای متنوع آماده برای ارتباط با سیستمهای روز دنیا استفاده کنید یا با امکانات ارائه شده، یکپارچهسازی مورد نیاز خود را توسعه دهید.
از انواع گزارشهای آماده، گزارشهای تنظیم شدنی و امکانات گزارشساز برای تهیه گزارشهای مورد نیاز خود استفاده کنید.
کاربران با دریافت نوتیفیکیشن درون برنامه از اطلاعات تازه مرتبط با خود یا وظایف محوله آگاه میشوند.
رایون با نرمافزارهای مختلفی مثل گوگل درایو، دراپ باکس، اسلک و ... دارای یکپارچه سازیهای آماده است. از طرفی با استفاده از API های غنی رایون می توانید با هر سیستم سازمانی با سناریو مورد نظر خود ارتباط ایجاد کنید.