کاربرد رای‌ون در بازاریابی

کیفیت عملکرد تیم بازاریابی خود را با افزایش تعامل افراد و مدیریت صحیح دانش مرتبط با بازاریابی ارتقاء دهید.
کاربردهای نرم افزار مدیریت دانش رای ون در بازاریابی

بازاریابی

با فراهم کردن ابزاری مناسب، امکان ارتباط، همکاری و دسترسی به منابع را برای همه اعضای تیم بازاریابی آسان کنید و آن‌ها را حول یک هدف مشترک گرد هم آورید. به تیم‌هایی که در ارتباط با مشتری هستند امکان دهید به راحتی به آخرین اطلاعات بازاریابی دسترسی داشته باشند و بدانند چگونه و چه زمانی از آن‌ها استفاده کنند. با ایجاد پایگاه دانش بازاریابی تصمیم‌گیری سریع‌تر را امکان‌پذیر کنید. با استفاده از پایگاه دانشِ فرصت‌های فروش، تیم‌های فروش و بازاریابی را هماهنگ کنید و از طریق پایگاه دانش برند، اطلاعات مرتبط با هویت سازمان، خط‌مشی‌ها و آخرین به روز رسانی‌های برند را به اشتراک بگذارید.

کاربــــردها

رای‌ون کاربردهای متنوعی دارد که در بازاریابی به کار می‌آید.

پایگاه دانش برند

پایگاه دانش برند یک مخزن نرم‌افزاری است که کاربریِ آسانی دارد و هر کسی در سازمان بنا به نیاز خود از آن استفاده می‌کند. پایگاه دانش برند تضمین می‌کند که همه افراد در سازمان به برند شما و پیامی که قرار است برساند پایبند باقی می‌مانند. دارایی‌ها و منابع خلاقانه مانند برندبوک، لوگو‌ها، فونت‌ها، عکاسی و موارد دیگر را ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید.
  • انتشار و به روزرسانی برندبوک
  • مدیریت کردن و به اشتراک‌گذاری ملزومات برند (Brand Asset) و عکاسی
  • ساده‌سازی اطمینان از رعایت الزامات برند در تبلیغات، کمپین‌ها و …
  • کمک به استفاده مجدد از محتواهای حول برند مثل بروشور، کارت ویزیت، سربرگ و…
  • مطرح کردن سوالات برند و ایجاد لیست سوالات متداول درباره برند

پایگاه دانش بازاریابی

تیم‌های بازاریابی به طور پیوسته محتواهایی برای جذب مشتریان تهیه می‌کنند. پایگاه دانش بازاریابی، این محتوا را که شامل پیام‌ها، ویدیوها، ملزومات بازاریابی و اطلاعات کمپین‌ها می‌شود را مدیریت کرده و کمک می‌کند تا کارمندان و ذینفعان بتوانند راحت‌تر به اهداف بازاریابی دست یابند.
  • اعلام کمپین‌های جدید و توزیع اطلاعات و محتواهایی که قابلیت به اشتراک‌گذاری دارند.
  • ذخیره و بایگانی کردن مطالب و ملزومات کمپین‌های گذشته
  • آخرین پست‌های بلاگ‌، شبکه‌های اجتماعی و همینطور پیام‌های روابط عمومی را اطلاع‌رسانی کنید.
  • تیم فروش را در جریان تاریخ‌های کلیدی کمپین‌ها قرار دهید.
  • اطلاعات، سوابق و ملزومات بازاریابی مرتبط با یک موضوع خاص را جست‌و‌جو و بازیابی کنید.

پایگاه دانش قیمت‌گذاری‌گذاری

پایگاه دانش قیمت‌گذاری مرکزی است برای همه اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری، از آخرین اسناد تاییدشده گرفته تا بروشورها و سایر اقلام مرتبط. این پایگاه کارکنان را قادر می‌سازد تا با اطمینان کامل از صحت اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری، پاسخگویی به مشتریان را سرعت بخشند.
  • ذخیره کردن آخرین اطلاعات و راهنماهای قیمت‌گذاری در ویکی‌های قابل جستجو
  • تجمیع منابع قیمت‌گذاری تایید شده
  • اطلاع‌رسانی به موقع آخرین تغییرات قیمت‌گذاری
  • امکان گفت‌و‌گو و تبادل نظر حول اطلاعات قیمت‌گذاری و استفاده از شعور جمعی
  • بایگانی کردن اسناد و اطلاعات قدیمی قیمت‌گذاری

پایگاه دانش محصول

پایگاه دانش محصول، محلی است متمرکز برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات و به‌روز رسانی‌های مرتبط با محصول. با این پایگاه دانش، به کارکنان خود امکان دسترسی سریع و آسان به جزئیات محصول، اطلاعیه‌ها و نقشه راه بدهید. کارکنان می‌توانند در این پایگاه سوالات خود را بپرسند و ایده‌هایی در مورد محصول ارائه دهند.
  • انواع اسناد محصول مانند چشم‌انداز و استراتژی محصول، مستندات طراحی، نقشه‌راه محصول، نقشه‌های سفر و PRD را تولید، نگهداری و به‌روز کنید.
  • ذخیره کردن جزئیات محصول در ویکی‌های قابل جست‌و‌جو
  • به اشتراک‌گذاری اطلاعات انتشار نسخه‌های جدید محصول (Product Release)
  • ایجاد فضاهایی برای پرسیدن سوال و ارائه ایده‌های مربوط به محصول

مرکز پرسش‌وپاسخ

مرکز پرسش‌وپاسخ، کمک می‌کند پرسش‌ها و مساله‌ها از محیط‌های بسته و محدود سازمان شما مثل واحدها و حلقه‌های آشنایی افراد خارج شوند و در کل سازمان به جریان بیفتند. با داشتن این مرکز، کارکنان شما به راحتی می‌توانند پرسش‌ها و ایده‌هایشان را به اشتراک بگذارند. حتی این مرکز کمک می‌کند نیازهای سازمانتان را بهتر شناسایی کنید و به بهبود مستمر و مشارکت کارکنان جانی تازه ببخشید.
  • ایجاد فضایی برای مطرح شدن پرسش‌ها، مساله‌ها و چالش‌های حرفه‌ای افراد
  • فراهم کردن امکان جمع‌سپاری حل مساله در سازمان و استفاده از عقل جمعی
  • سرعت دادن به حل مسائل با توزیع بهینه پرسش‌ها و مساله‌ها
  • جلوگیری از دوباره‌کاری برای حل مساله‌های تکراری و پاسخ به پرسش‌های متداول با ایجاد تدریجی FAQ

مرکز RFP و پروپوزال

این مرکز به تیم فروش کمک می‌کند به بهترین شکل به RFP ها رسیدگی کرده و پاسخ مناسب به آن‌ها ارائه دهند. کاهش زمان آماده‌سازی پروپوزال با تکیه بر رویه‌های موفق پیشین و استفاده از پاسخ سوالات مشترک در RFP ها به بهره‌وری بیشتر تیم فروش کمک می‌کند.
  • تمپلیت‌های پروپوزال، منابع لازم برای فروش و همین طور پروپوزال‌های قبلی را جمع‌آوری کنید.
  • آخرین نسخه معتبر از تاییدیه‌ها، گواهینامه‌ها، رضایت مشتریان، و سایر موارد حساس را نگهداری و استفاده کنید.
  • تجربه‌ها و نکات مرتبط با پروپوزال‌های موفق خود را ثبت کرده و به موقع استفاده کنید.
  • همواره آخرین تعاملات داخل و خارج سازمان در مورد هر RFP و پروپوزال را به اشتراک بگذارید تا همه افراد مرتبط در جریان و به‌روز باشند.

تیم مجازی

تیم مجازی، برقراری ارتباط و همکاری را برای اعضای تیم‌ها، دپارتمان‌ها و یا کمیته‌های تخصصی ساده‌تر می‌کند. در تیم مجازی می‌توانید آخرین اخبار، اسناد و اطلاعات را در محیطی که به همین منظور ایجاد شده است با تیم خود به اشتراک بگذارید تا اعضای تیم همیشه مطلع، هماهنگ و به‌روز باشند.
  • فضایی برای دپارتمان‌ها و تیم‌ها تعریف کنید.
  • برای پرسیدن سوال و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها، انجمن ایجاد کنید.
  • لینک‌ها و اسناد مرتبط پست کنید.
  • امکان آشنایی بیشتر بین اعضا را از طریق تکمیل پروفایل‌ها فراهم کنید، خصوصاً اگر با یک تیم بزرگ دورکار طرف هستید.

پایگاه دانش فرصت‌های فروش

این پایگاه دانش فضایی برای نمایندگان فروش و اعضای تیم‌های مرتبط با فروش فراهم می‌کند تا بر روی فرصت‌های فروش با یکدیگر تعامل کنند. با به اشتراک گذاشتن جزئیات و به‌روزرسانی فایل‌ها، مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید. پس از انجام فروش، قرارداد و سایر مستندات فروش نیز در همین‌جا سازمان‌دهی می‌شود.
  • به‌روزرسانی‌های ارتباط با مشتری را به اشتراک بگذارید.
  • صورت‌جلسه‌ها و فایل‌های پروژه‌های فروش را بارگذاری کنید.
  • اطلاعات مربوط به مشتری و قراردادها را در ویکی‌های قابل جست‌و‌جو ذخیره کنید.
  • دسترسی سریع و یکپارچه به اطلاعات مربوط به مشتری و جزئیات قراردادها را برای همه تیم فروش سازمان فراهم کنید.

اتاق پروژه

اتاق پروژه فضایی برای هماهنگی و مدیریت اطلاعات پروژه‌ها از ابتدا تا انتهاست. شناسنامه پروژه، مستندات مدیریتی و فنی، OPAها، صورتجلسات، درس‌آموخته‌‌ها، روند روزمره پروژه و هر گونه دانش دیگر را بین اعضای همان پروژه یا پروژه‌های دیگر به اشتراک بگذارید. وظایف اعضا را در راستای پیشرفت پروژه در اتاق پروژه تعریف کنید و در عین حال آن‌ها را با آخرین تحولات و دستاوردهای پروژه به‌روز نگه‌دارید.
  • انتشار برنامه‌ریزی‌ها و تحویل‌شدنی‌های پروژه
  • متخصص‌ها و نقش‌های کلیدی را شناسایی کنید.
  • فایل‌ها و اسناد پروژه را به اشتراک بگذارید.
  • به‌روزرسانی‌ وضعیت پروژه را به همراه نوتیفیکیشن به اشتراک بگذارید.
  • به راحتی اطلاعات و تجربیات پروژه‌های خاتمه‌یافته را پیدا کنید.

راهنمای محصول

هر محصولی چه ساده چه پیچیده‌ نیاز به راهنما دارد؛ یک راهنمای خوب باید کامل، قابل جستجو و به‌روز باشد تا کاربران یا مشتریان به راحتی بتوانند راهنمایی مورد نیاز خود را پیدا کنند. به سادگی ساختار مطلوب برای راهنمای محصول خود را ایجاد کنید و محتوای راهنما را به صورت متمرکز تولید و منتشر کنید.
  • برای مقالات راهنمای محصول، فرمت مشترک را تعریف کنید.
  • به صورت فردی یا تیمی، نگارش محتوای مقالات را انجام دهید و در صورت نیاز توسط یک یا چند ناظر صحه‌گذاری کنید.
  • با استفاده از تاریخ انقضاء، زمان بازنگری هر مقاله را مشخص کنید.
  • کل ساختار راهنمای محصول را به شکل مورد نظر منتشر کرده و در دسترس کاربران یا مشتریان قرار دهید.
  • با بررسی آمار و گزارش‌ها از کارایی هر مقاله و کل راهنما آگاه شوید و آن را بهبود دهید.
رای‌ون در صنایع مختلف ویژگی‌های کاربردی متنوعی دارد.

7 ویژگی مهم رای‌ون برای دپارتمان بازاریابی

حتما با یک جلسه مشاوره شروع کنید

با یک جلسه رایگان مشاوره با ما، راهنمایی مناسبی برای اطلاعات و دانش سازمانی خود دریافت کنید.