با فراهم کردن ابزاری مناسب، امکان ارتباط، همکاری و دسترسی به منابع را برای همه اعضای تیم بازاریابی آسان کنید و آنها را حول یک هدف مشترک گرد هم آورید. به تیمهایی که در ارتباط با مشتری هستند امکان دهید به راحتی به آخرین اطلاعات بازاریابی دسترسی داشته باشند و بدانند چگونه و چه زمانی از آنها استفاده کنند. با ایجاد پایگاه دانش بازاریابی تصمیمگیری سریعتر را امکانپذیر کنید. با استفاده از پایگاه دانشِ فرصتهای فروش، تیمهای فروش و بازاریابی را هماهنگ کنید و از طریق پایگاه دانش برند، اطلاعات مرتبط با هویت سازمان، خطمشیها و آخرین به روز رسانیهای برند را به اشتراک بگذارید.
با یک جلسه رایگان مشاوره با ما، راهنمایی مناسبی برای اطلاعات و دانش سازمانی خود دریافت کنید.