مستندات و اطلاعات روزمره به محض تولید در هر جایی از پروژه بین افراد مرتبط به اشتراک گذاشته میشود و همه از آن مطلع میشوند. مدیران پروژه با رجوع به مستندات مدیریت پروژه و OPA ها میتوانند استراتژیها و برنامههای بهتری برای پروژه در نظر بگیرند. علاوه بر این مدیران باید راههایی بیابند که ارتباط و همکاری بین کارکنان را تسهیل کرده و از روشهایی برای تشویق کارکنان در به اشتراکگذاری دانش استفاده کنند. استفاده از امکاناتی چون تیم مجازی و اتاق پروژه میتوانند به این امر کمک کنند. امکانات دیگری مانند هندبوک کارکنان، مرکز حکمرانی و پایگاه دانش تامین کنندگان (وندور) نیز در مدیریت پروژه به شما کمک خواهد کرد که ما همگی این ابزارها را در اختیار شما قرار میدهیم.
با یک جلسه رایگان مشاوره با ما، راهنمایی مناسبی برای اطلاعات و دانش سازمانی خود دریافت کنید.