پشتیبانی فنی

ارائه راهنمایی، رسیدگی به درخواست‌ها، تداوم سرویس و تضمین موفقیت

مدیریت دانش یک سرمایه گذاری مهم و درازمدت برای سازمان شماست؛ دقیقا به همین دلیل ما تلاش می‌کنیم همکاری بلندمدتی با سازمان‌ شما ایجاد کنیم. خدمات پشتیبانی مستمر و حرفه‌ای به شما کمک می‌کند ارزش بیشتری از مدیریت دانش کسب کنید و سریع‌تر به بازگشت سرمایه برسید.

تجربه و تخصص

حین و پس از را‌ه‌اندازی نرم‌افزار، با تیم پشتیبانی فنی بسیار آگاه و متعهد ما در ارتباط خواهید بود و از تجربیات و تخصص آن‌ها استفاده خواهید کرد.

بسته‌ها

ما متناسب با نیاز شما بسته‌هایی با بهترین زمان پاسخگویی ارائه می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که کمکِ موردِ نیازِ فعالیتِ خود را دریافت می‌کنید.

آموزش

با آموزش کاربری و راهبری نرم‌افزار با بخش‌های مختلف نرم‌افزار، کار با آن، چگونگی تولید و ثبت یک دانش یا محتوا و پیاده‌سازی فرآیندهای سازمانتان آشنا خواهید شد.

بسته‌ای را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.

ما متناسب با سطحی از پشتیبانی که به دنبال آن هستید، بسته‌های مختلفی را ارائه می‌دهیم. هر مشتری حداقل خدمات پشتیبانی در سطح برنزی را دریافت می‌کند.

سطح برنزی

پرداخت در ابتدای قرارداد
  • راهنما و مستندات آموزشی
  • پشتیبانی از طریق تیکتینگ
  • پاسخ تیکت در 24 ساعت
  • رفع خطای غیر‌بحرانی در 15 روز
  • بروزرسانی ریموت

سطح نقره‌ای

پرداخت در 2 مرحله
  • راهنما و مستندات آموزشی
  • پشتیبانی از طریق تیکتینگ
  • پاسخ تیکت در 12 ساعت
  • رفع خطای غیر‌بحرانی در 10 روز
  • بروزرسانی ریموت
  • گزارش پشتیبانی فصلی
  • یک گزارش موفقیت مشتری

سطح طلایی (VIP)

پرداخت در 5 مرحله
  • راهنما و مستندات آموزشی
  • پشتیبانی از طریق تیکتینگ و تلفن
  • پاسخ تیکت در 4 ساعت
  • رفع خطای غیر‌بحرانی در 5 روز
  • بروزرسانی ریموت و حضوری
  • گزارش پشتیبانی ماهانه
  • دو گزارش موفقیت مشتری
  • تخصیص کارشناس موفقیت مشتری

دیدگاه مشتریان درباره خدمات پشتیبانی ما

لوگوی شهرداری اصفهان
شهرداری اصفهان زهرا ترکی، مسئول مدیریت دانش

حمایت و پشتیبانی خوب، مناسب، با کیفیت و به‌وقت بوده است. ارائه راهنمایی‌ها و پاسخ به سوالات توسط کارشناسان صبورانه انجام گرفته و رفع خطاها با کمترین تاخیر انجام می‌شد.

شرکت نفت و گاز پارس محمد راهرو احمدی، کارشناس ارشد مدیریت دانش و مستندسازی تجربیات

کیفیت خدمات ارائه شده در بخش پشتیبانی خوب و رضایت‌بخش است. پاسخگویی به خوبی انجام می‌شود. به دلیل دسترسی و پاسخگویی مناسب، قابلیت سفارشی‌سازی و تلاش دائمی برای رفع مشکلات، هر ساله از این خدمات اینوتکس ایران استفاده می‌کنیم و با اطمینان خاطری که به ما می‌دهد آن را به سایرین نیز توصیه می‌کنیم.انعطاف‌پذیری سامانه باعث می‌شود آنچه در خصوص پیاده‌سازی مدیریت دانش در فکر مشتری است بتوان با رای‌ون اجرا کرد.

شرکت مخابرات ایران افسانه رحمت، کارشناس مدیریت دانش

نحوه تعامل و رسیدگی کارشناسان شرکت اینوتکس ایران رضایت‌بخش است و همواره در دسترس و پاسخگو هستند. نحوه پاسخگویی و رعایت ادب و احترام آن شرکت، بسیار محترمانه و قابل ستایش است. در صورتی که شرکتی نیاز به استفاده یا خرید سامانه مدیریت دانش داشته باشد، حتما اینوتکس ایران را معرفی خواهم کرد.

شهرداری مشهد سمیرا سیف‌اللهی، کارشناس پشتیبانی سامانه‌های منابع انسانی و عمومی

با وجود دوری مسافت و مستقر بودن شرکت در شهری دیگر، پشتیبانی در روزهای کاری شرکت به خوبی انجام شده است. پاسخگویی در اکثر موارد در اسرع وقت انجام شده و کارشناسان مربوطه با دقت و‌ حوصله به این امر می پرداختند. درصورتِ نیاز سایر افراد و ارگان‌ها، حتماً شرکت اینوتکس ایران را به آن‌ها معرفی خواهم کرد.

نیروترانس شیراز
نیروترانس شیراز پریسا خرم، کارشناس تضمین کیفیت

از کیفیت سامانه‌های پشتیبانی و دسترسی به خدمات، سرعت پاسخ به سوالات و رفع خطاها، تعامل کارشناسان و میزان ارزش‌آفرینی برای محموع خود رضایت بسیار زیادی داریم. در آینده نیز حتماً از این خدمات شرکت اینوتکس ایران استفاده خواهیم کرد و به سایرین نیز توصیه خواهیم کرد.