حین و پس از راهاندازی نرمافزار، با تیم پشتیبانی فنی بسیار آگاه و متعهد ما در ارتباط خواهید بود و از تجربیات و تخصص آنها استفاده خواهید کرد.
ما متناسب با نیاز شما بستههایی با بهترین زمان پاسخگویی ارائه میدهیم تا اطمینان حاصل کنیم که کمکِ موردِ نیازِ فعالیتِ خود را دریافت میکنید.
با آموزش کاربری و راهبری نرمافزار، با بخشهای مختلف، نحوه تولید و ثبت محتوا و پیادهسازی فرآیندهای سازمان آشنا میشوید.
حمایت و پشتیبانی خوب، مناسب، با کیفیت و بهوقت بوده است. ارائه راهنماییها و پاسخ به سوالات توسط کارشناسان صبورانه انجام گرفته و رفع خطاها با کمترین تاخیر انجام میشد.
کیفیت خدمات ارائه شده در بخش پشتیبانی خوب و رضایتبخش است. پاسخگویی به خوبی انجام میشود. به دلیل دسترسی و پاسخگویی مناسب، قابلیت سفارشیسازی و تلاش دائمی برای رفع مشکلات، هر ساله از این خدمات اینوتکس ایران استفاده میکنیم و با اطمینان خاطری که به ما میدهد آن را به سایرین نیز توصیه میکنیم.انعطافپذیری سامانه باعث میشود آنچه در خصوص پیادهسازی مدیریت دانش در فکر مشتری است بتوان با رایون اجرا کرد.
نحوه تعامل و رسیدگی کارشناسان شرکت اینوتکس ایران رضایتبخش است و همواره در دسترس و پاسخگو هستند. نحوه پاسخگویی و رعایت ادب و احترام آن شرکت، بسیار محترمانه و قابل ستایش است. در صورتی که شرکتی نیاز به استفاده یا خرید سامانه مدیریت دانش داشته باشد، حتما اینوتکس ایران را معرفی خواهم کرد.
با وجود دوری مسافت و مستقر بودن شرکت در شهری دیگر، پشتیبانی در روزهای کاری شرکت به خوبی انجام شده است. پاسخگویی در اکثر موارد در اسرع وقت انجام شده و کارشناسان مربوطه با دقت و حوصله به این امر می پرداختند. درصورتِ نیاز سایر افراد و ارگانها، حتماً شرکت اینوتکس ایران را به آنها معرفی خواهم کرد.
از کیفیت سامانههای پشتیبانی و دسترسی به خدمات، سرعت پاسخ به سوالات و رفع خطاها، تعامل کارشناسان و میزان ارزشآفرینی برای محموع خود رضایت بسیار زیادی داریم. در آینده نیز حتماً از این خدمات شرکت اینوتکس ایران استفاده خواهیم کرد و به سایرین نیز توصیه خواهیم کرد.