کلیه خدماتی که ما به سیستمها، افراد و سازمانها کمک میکند با احاطه بیشتر بر دانش موجود ( اعم از دانش کدگذاری شده، دانش ذهنی، دانش مستتر در روندها و دادهها) اقدام کنند.
کلیه خدمات ما بر پایه راهکارهای فناوری اطلاعات ارائه میشود و کمترین استفاده ممکن از نیروی انسانی در ارائه خدمات صورت میگیرد.
خدماتی که در کلاس جهانی و در مقیاس جهانی عرضه میشود. کلاس جهانی یعنی تطبیق با استانداردها و مطالبات بینالمللی و مقیاس جهانی یعنی خدمات ما بدون مرز هستند.
صداقت با کارکنان، مشتریان و شرکا
پایبندی به کیفیت و توجه دقیق به جزییات موثر در آن
تعامل با مشتریان در مسیر یادگیری دو سویه
نوآوری در ایجاد محصولات و خدمات همراه با جسارت و تفکر خارج از چارچوب
تنوع در تفکر، تخصص، تجربه، پیشنیه و احترام به این تنوع
عضوی از یک تیم بودن و حمایت از یکدیگر در جهت رشد و توسعه فردی
پایبندی به ارزشها، اصول و استانداردهای اخلاقی
تحقیق و توسعه خدمات و محصولات ما از سال ۱۳۸۲ خورشیدی (معادل ۲۰۰۳ میلادی) شروع شد. «اینوتکس ایران» به صورت رسمی از مهر ۱۳۸۳ (۲۰۰۴) اعلام موجودیت کرد. ما به عنوان یک شرکتدانش بنیان مراحل پیش رشد، رشد و بلوغ خود را در مراکز رشد و پارکهای فناوری طی کردیم و گام به گام، فناوریها و خدمات خود را توسعه دادیم. در تمام این سالها در راستای توسعه و بلوغ فناوریهای نرمافزاری و خدمات مشاورهای کوشیدیم و در ارائه خدمات حرفهای به مشتریان و جامعه، لحظهای دریغ نکردیم. پیشینه اینوتکس ایران، چالشها، فرصتها، پیروزیها و شکستهایی را به تصویر میکشد که از دل آن هویت سازمان ما بیرون میآید.
مسئولیت اجتماعی اینوتکس ایران، در واقع تبلور اخلاق کاری ما در تعامل با محیط است که در آن نوآوری و ارائه خدمت می کنیم. ما معتقدیم برای این که پیشگامی و رهبری خود را بر بازار محصولات و خدمات دانش محور حفظ کنیم باید مسئولیت خود را در قبال جامعه و تمام کسانی که تحت تاثیر فعالیت های اینوتکس قرار می گیرند، با دقت و بلندنظری رعایت کنیم؛ تا در کنار توسعه و نوآوری سریع ما، محیط ما نیز رشدی پایدار و متوازن داشته باشد. ما برای مسئولیت اجتماعی خود دو محور اصلی در نظر گرفته ایم: