آشنایی با اینوتکس

با ماموریت، ارزش‌های سازمانی، پیشینه و تیم اینوتکس ایران آشنا شوید.

ماموریت ما

ارائه خدمات دانشی مبتنی بر فناوری اطلاعات

خدمات دانشی

کلیه خدماتی که ما به سیستم‌ها، افراد و سازمان‌ها کمک می‌کند با احاطه بیشتر بر دانش موجود ( اعم از دانش کدگذاری شده، دانش ذهنی، دانش مستتر در روندها و داده‌ها) اقدام کنند.

مبتنی بر فناوری اطلاعات

کلیه خدمات ما بر پایه راهکارهای فناوری اطلاعات ارائه می‌شود و کمترین استفاده ممکن از نیروی انسانی در ارائه خدمات صورت می‌گیرد.

جنبه جهانی بودن

خدماتی که در کلاس جهانی و در مقیاس جهانی عرضه می‌شود. کلاس جهانی یعنی تطبیق با استانداردها و مطالبات بین‌المللی و مقیاس جهانی یعنی خدمات ما بدون مرز هستند.

ارزش‌های سازمانی ما

صداقت

صداقت با کارکنان، مشتریان و شرکا

کیفیت

پایبندی به کیفیت و توجه دقیق به جزییات موثر در آن

تعامل

تعامل با مشتریان در مسیر یادگیری دو سویه

نوآوری

نوآوری در ایجاد محصولات و خدمات همراه با جسارت و تفکر خارج از چارچوب

تنوع

تنوع در تفکر، تخصص، تجربه، پیشنیه و احترام به این تنوع

همبستگی

عضوی از یک تیم بودن و حمایت از یکدیگر در جهت رشد و توسعه فردی

اخلاق

پایبندی به ارزش‌ها، اصول و استانداردهای اخلاقی

تحقیق و توسعه خدمات و محصولات ما از سال ۱۳۸۲ خورشیدی (معادل ۲۰۰۳ میلادی) شروع شد. «اینوتکس ایران» به صورت رسمی از مهر ۱۳۸۳ (۲۰۰۴) اعلام موجودیت کرد. ما به عنوان یک شرکت‌دانش بنیان مراحل پیش رشد، رشد و بلوغ خود را در مراکز رشد و پارک‌های فناوری طی کردیم و گام به گام، فناوری‌ها و خدمات خود را توسعه دادیم. در تمام این سال‌ها در راستای توسعه و بلوغ فناوری‌های نرم‌افزاری و خدمات مشاوره‌ای کوشیدیم و در ارائه خدمات حرفه‌ای به مشتریان و جامعه، لحظه‎‌ای دریغ نکردیم. پیشینه اینوتکس ایران، چالش‌ها، فرصت‌ها، پیروزی‌ها و شکست‌هایی را به تصویر می‌کشد که از دل آن هویت سازمان ما بیرون می‌آید.

1382

انتشار کتاب الگوی فرایندی مدیریت دانش / پی ریزی الگوهای مشاوره ای و خدماتی

1383

تولد اینوتکس ایران، ورود به مرحله Pre-Incubation در پارک فناوری

1384

اجرای اولین پروژه مشاوره مدیریت دانش

1385

معرفی اولین و تنها نرم افزار مدیریت دانش فردی در ایران و خاورمیانه

1386

پیاده سازی اولین نسخه نرم افزار مدیریت دانش سازمانی برای مشتریان

1387

جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی

1388

برگزاری اولین نشست ملی مدیریت دانش و جایزه ملی مدیریت دانش

1389

تدوین نظام جامع مدیریت دانش برای یکی از مهم ترین وزارت خانه های کشور

1390

پانزدهمین مشتری اینوتکس ایران

1391

انتخاب به عنوان برترین استقرار مدیریت دانش در کشور / اولین استقرار مدیریت دانش بانکی در کشور

1392

تولد ماژول‌های سیستم ساز و جستجوی پیشرفته رای‌ون / ورود به صنعت مخابرات

1393

معرفی دانشنامه اجتماعی بانکداری و پرداخت / توسعه ابزارهای اجتماعی در رای‌ون

1394

افزایش تعداد مشتریان وفادار به ۳۵ مشتری / توسعه شبکه بازار / توسعه شبکه همکاران و مشاوران

1395

رونمایی از دانش مارکت / بهینه سازی مدل کسب‌وکار

1396

عقد بزرگترین قرارداد نرم‌افزاری تاریخ مدیریت دانش کشور

1397

راه‌اندازی شبکه مشاوران مدیریت دانش

1398

تحول و ارتقاء خدمات آموزشی شرکت / پی‌ریزی دوران گذار

1399

تولد استارت‌آپ بین‌المللی کلیک‌مایند / شروع ارائه خدمات به صورت SaaS

1400

ثبت ساختار معنایی نرم‌افزار مدیریت دانش رای ون به عنوان اختراع بین المللی

1401

اولین پروژه بین المللی مدیریت دانش توسط یک شرکت ایرانی / ارائه رویکرد Business Case برای اولین بار در ایران

1402

اجرای اولین پروژه پیاده سازی مدیریت دانش با رویکرد Business Case

مسئولیت اجتماعی ما

مسئولیت اجتماعی اینوتکس ایران، در واقع تبلور اخلاق کاری ما در تعامل با محیط است که در آن نوآوری و ارائه خدمت می کنیم. ما معتقدیم برای این که پیشگامی و رهبری خود را بر بازار محصولات و خدمات دانش محور حفظ کنیم باید مسئولیت خود را در قبال جامعه و تمام کسانی که تحت تاثیر فعالیت های اینوتکس قرار می گیرند، با دقت و بلندنظری رعایت کنیم؛ تا در کنار توسعه و نوآوری سریع ما، محیط ما نیز رشدی پایدار و متوازن داشته باشد. ما برای مسئولیت اجتماعی خود دو محور اصلی در نظر گرفته ایم: