مدیریت دانش در شرکت مخابرات ایران

فهرست مطالب

دقیقه زمان تقریبی مطالعه

مدیریت دانش در شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران – ارتباطات ثابت در سال 1392 طبق طرحی تحت عنوان Knowledge Exchange Platform که توسط شرکت inventive، مشاور غیرایرانی این شرکت آماده شده بود نسبت به تهیه و راه‌اندازی سامانه‌های یکپارچه دانش «رای‌ون» اقدام نمود. محدوده پیاده‌سازی نرم افزار مدیریت دانش «رای‌ون» در آن زمان برای 4000 نفر از پرسنل بخش تجاری شرکت ارتباطات ثابت طراحی و در دستور کار قرار گرفت. البته مدیریت دانش مخابرات ایران به همین‌جا ختم نشد.

دریافت پشتیبانی حرفه ای از سامانه های یکپارچه رای ون

پس از کمتر از ۳ سال و با توجه به ترکیب و ادغام‌های رخ‌داده، نزدیک به ۳ ماه است که شرکت مخابرات ایران طی دو قرارداد جدید، علاوه بر دریافت پشتیبانی حرفه‌ای از سامانه‌های یکپارچه رای ون، از خدمات مشاوره اینوتکس ایران هم برخوردار است. مشاوره در جهت معماری و توسعه مدیریت دانش در مخابرات ایران و راه‌اندازی آن در کل این شرکت صورت می‌گیرد. محمدرضا بلوری کاشانی مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت اینوتکس ضمن اشاره به قرارداد پشتیبانی جدید شرکت مخابرات با اینوتکس ایران در حوزه سامانه‌های یکپارچه دانش «رای‌ون» خاطرنشان کرد. نیازمندی‌های مشتریان در حوزه مخابرات می‌تواند به‌عنوان یک منبع الهام‌بخش برای توسعه قابلیت‌های جدید در پلتفرم «رای‌ون» باشد.

ارزش آفرینی از سرمایه های دانشی شرکت مخابرات ایران

وحید اسلامی معاون خدمات شرکت اینوتکس ایران با اشاره به اهمیت توسعه و اجرای راهکارهای مبتنی بر دانش در صنعت مخابرات، افزود: معماری‌ها و طراحی‌هایی که در حوزه مدیریت دانش در مخابرات در حال انجام است در ترکیب باتجربه و شناختی که پیش از این از به‌کارگیری سامانه‌های یکپارچه دانش رای ون شکل‌گرفته است به‌صورت پایلوت و تدریجی در یک‌به‌یک شهرهای ایران پیاده خواهد شد. با این کار طی مراحل گام‌به‌گام شاهد ارزش‌آفرینی از سرمایه‌های دانشی شرکت مخابرات ایران در کل کشور و در عرصه کسب‌وکارهای مختلف و متعدد این شرکت باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *