بهره برداری از رای ون در اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان

فهرست مطالب

دقیقه زمان تقریبی مطالعه

به گزارش سازمان محیط زیست استان گلستان  فاز اجرایی دانش محور ‏شدن اداره کل محیط زیست استان گلستان با نصب نرم افزار مدیریت دانش رای ون روی سرورهای مستقر در اداره کل آغاز شد.‏

نصب و تنظیمات مقدماتی رای‌‎ون

طبق مصوبه آخرین جلسه کمیته مدیریت دانش و با هماهنگی شرکت اینوتکس‌ایران، کارشناسان مربوطه نصب نرم افزار و آموزش دانش کاران اعزام شدند. نرم افزار مدیریت دانش رای ون روی سرورهای اداره کل نصب و راه‌اندازی شد. نصب و انجام تنظیمات به صورت مقدماتی انجام شد. سپس از رابطان شهرستانی مدیریت دانش و دانش کاران مستقر در اداره کل دعوت شد تا در کارگاه آموزشی کار با نرم‌افزار حاضر شوند. در این جلسه 3 ساعته کاربران با کلیات نرم افزار، نحوه کار و ثبت دانش در این سامانه آشنا شدند. نقاط مبهم در این خصوص به صورت عملی برطرف شد.

نرم افزار رای‌ون که توسط شرکت اینوتکس ایران طراحی و پشتیبانی می‌شود، دارای قابلیت‌های کاملی برای رسیدن به اهداف مدیریت دانش در محیط زیست است. به‌طوریکه با امکان اتصال بین کاربران و متخصصان هر حوزه دانشی محیط زیست ارتقا فرهنگ سازمانی و افزایش دانایی و حافظه سازمانی را فراهم می‌آورد تا در تصمیم‌گیری‌های آتی از اطلاعات و دانش پنهان سازمانی استفاده‌های بهینه‌تری صورت پذیرید.