تدوین استراتژی و نقشه راه دانش سازمان

شکاف های دانشی، استراتژی دانش و نقشه راه دانش

نقشه راه دانش و استراتژی دانش

به برنامه دقیقی که برای پرکردن شکاف‌های دانشی سازمان و با استفاده از استراتژی‏‌های دانشی مناسب تدوین می‌شود نقشه‏ راه دانش گفته می شود.

قطعا سازمان‌هایی را دیده‌اید که شروع به استقرار مدیریت دانش می‌کنند اما پس از مدتی دلسرد می‌شوند. در این سازمان‌ها، مدیریت دانش یا نیمه‌کاره رها می‌شود یا به صورت یک فرایند نهادینه در نمی‌آید؛ هرگز هم کسی طعم نتایج مطلوب ناشی از این همه تلاش را نمی‌چشد. می‌دانید چرا؟

اگر نتوانید مدیریت دانش را به اولویت‌ها و اهداف راهبردی سازمان خود گره بزنید، نه انتظار ماندگاری داشته باشید و نه توقع نتیجه.

نقشه راه دانش سازمانی

ما چگونه به شما کمک می کنیم؟

ما به شما کمک می کنیم برنامه‌ای شفاف ایجاد کنید که نشان دهد بهبود در وضعیت دانش سازمان منجر به بهبود کدام اهداف و شاخص‌های سازمانتان خواهد شد. با این کار شما می‌توانید حوزه‌های دانش حیاتی برای موفقیت سازمان و وضعیت آن‌ها را شناسایی کنید سپس با نگاهی جامع مشخص می‌کنید پیاده‌سازی چه رویکردها، فرایندها و سیستم‌هایی در زمینه دانش سازمانی می‌تواند بیشترین منفعت را برای سازمانتان داشته باشد. در یک کلام با کمک ما می‌توانید استراتژی و نقشه راه دانش سازمانتان را تدوین کنید. 

خودتان بخوانید و اجرا کنید.

راهنماهای دانش مارکت، حاصل بیش از 17 سال تجربه عملی در حوزه مشاوره مدیریت هستند؛ با استفاده از این دو راهنما می‌توانید علاوه بر اندازه‌گیری و اولویت‌دهی شکاف‌های دانشی، استراتژی‌های دانشی و نقشه راه دانش سازمان خود را بدون نیاز به مشاور تدوین کنید. تمام فایل‌ها و ابزارهای محاسباتی لازم در بسته این راهنما وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر و خرید این کتابچه‌ها روی تصاویر مربوطه کلیک کنید.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

برخی سازمان های مشتری این خدمت

حتما با یک جلسه مشاوره شروع کنید

با یک جلسه رایگان مشاوره با ما، راهنمایی مناسبی برای اطلاعات و دانش سازمانی خود دریافت کنید.