بازدید مدیر کل سازمان محیط زیست استان گلستان از شرکت اینوتکس

فهرست مطالب

دقیقه زمان تقریبی مطالعه

به گزارش سایت سازمان محیط زیست استان گلستان بازدید از شرکت اینوتکس با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان، مشاور ایشان و مجری پروژه مدیریت دانش ‏انجام شد .‏

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان، همزمان با این بازدید جلسه ای با در حضور مدیر کل با مدیر عامل و کارشناسان این شرکت برگزار شد .

در ابتدا سرخپور مجری پروژه مدیریت دانش در محیط زیست گلستان توضیحاتی در خصوص نحوه تامین نرم افزار و نیازها و کاربردهای آن بیان داشت .

در ادامه مهندس جهانیان مدیر عامل شرکت درخصوص کاربردهای اجرایی نرم افزار در سازمان های مختلف همچون مراکز دفاعی ، بانک ها و … و برنامه های این شرکت در توسعه نرم افزار توضیحاتی را ارائه داد .

سپس مهندس بلوریان کارشناس فنی شرکت اقدام به نمایش و اجرای نرم افزار کرد و توضیحاتی از کاربرد نرم افزار و نحوه ثبت اطلاعات دانش و نحوه طراحی و استفاده از نقشه های مفهومی دانش ، شیوه های ارزیابی را عنوان کرد .

در پایان جلسه دکتر مهاجر مدیر کل حفاظت محیط زیست استان ، ضمن تشریح برنامه های اداره کل و سازمان در خصوص اهمیت اجرای مدیریت دانش بالاخص طرح پایلوت مدیریت دانش استان نکاتی را بیان داشت و نظرات و پیشنهادات و نیازهای مدنظر پروژه را بیان کرد .

همچنین مقرر شد همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نرم افزار مدیریت دانش توسط کارشناسان شرکت در اداره کل نصب و راه اندازی شود .