شرکت کارت اعتباری ایران کیش (سهامی عام) در راستای ارئه راهکارهای ویژه دانشی صنعت بانکی و پرداخت با همکاری شرکت اینوتکس و با حضور کلیه مدیران ارشد این شرکت اقدام به برگزاری کارگاه مدیریت دانش نمود.
در این کارگاه سرفصل هایی مفاهیم کلید مدیریت دانش و فضای صنعت بانکداری پرداخت از دیدگاه عناصر مرتبط با مدیریت دانش مودر بررسی قرار گرفت و سپس راهکاری مختلف مدیریت دانش در حوزه های خدمات مشتریان، توسعه محصولات جدید، مدیریت فناوری اطلاعات، پشتیبانی از درگاه های ارائه خدمت و راهکارهای پیشرفته مدیریت دانش مورد بررسی قرار گرفت.
در گام های آتی برنامه عملیاتی استقرار مدیریت دانش در این شرکت تدوین شده و به اجرا در خواهد آمد.
شركت كارت اعتباري ایران کیش فعالیت خود را از فروردین ماه 1382 با ماموریت صدور و ارائه خدمات کارت اعتباری به بانکهای ایران آغازکرد. این شرکت از سال 1384 مسوولیت ایجاد و پشتیبانی شبکه پایانههای فروش و سایر ابزارهای پرداخت و پذیرش بانکها و صدور انواع کارتهای اعتباری را با هدف گسترش فعالیتهای خود را در زمینه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک به نظام بانکی، صنعت بیمه و بازارهای مالی بر عهده گرفت.