کارگاه آموزشی مدیریت دانش در شرکت کارت اعتباری ایران کیش

فهرست مطالب

دقیقه زمان تقریبی مطالعه

شرکت کارت اعتباری ایران کیش (سهامی عام) در راستای ارئه راهکارهای ویژه دانشی صنعت بانکی و پرداخت با همکاری شرکت اینوتکس و با حضور کلیه مدیران ارشد این شرکت اقدام به برگزاری کارگاه مدیریت دانش نمود.

در این کارگاه سرفصل هایی مفاهیم کلید مدیریت دانش و فضای صنعت بانکداری پرداخت از دیدگاه عناصر مرتبط با مدیریت دانش مودر بررسی قرار گرفت و سپس راهکاری مختلف مدیریت دانش در حوزه های خدمات مشتریان، توسعه محصولات جدید، مدیریت فناوری اطلاعات، پشتیبانی از درگاه های ارائه خدمت و راهکارهای پیشرفته مدیریت دانش مورد بررسی قرار گرفت.

کارگاه آموزشی مدیریت دانش در شرکت ایران کیش

کارگاه آموزشی مدیریت دانش در شرکت ایران کیش

در گام های آتی برنامه عملیاتی استقرار مدیریت دانش در این شرکت تدوین شده و به اجرا در خواهد آمد.

شركت كارت اعتباري ایران کیش فعالیت خود را از فروردین ماه 1382 با ماموریت صدور و ارائه خدمات کارت اعتباری به بانک‌های ایران آغازکرد. این شرکت از سال 1384 مسوولیت ایجاد و پشتیبانی شبکه پایانه‌های فروش و سایر ابزارهای پرداخت و پذیرش بانک‌ها و صدور انواع کارت‌های اعتباری را با هدف گسترش فعالیت‌های خود را در زمینه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک به نظام بانکی، صنعت بیمه و بازارهای مالی بر عهده گرفت.

اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email