مشاهده داستان مشتری ...
مشاهده داستان مشتری ...
مشاهده داستان مشتری ...
مشاهده داستانهای بیشتر از مشتریان ...
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
پروژه استقرار و توسعه نظام مدیریت دانش و مدیریت مستندات دانشی طی دو فاز در شرکت گاز استان تهران انجام گردید. فاز اول با سنجش بلوغ مدیریت دانش، استخراج دانش برای پروژه¬های منتخب، و نصب و آموزش نرمافزار در محدوده پایلوت آغاز گردید. این فرایند طی فاز دوم به عنوان توسعه نظام مدیریت دانش و اسناد داخلی در تمامی واحدهای ستادی و مناطق 11 گانه ادامه یافت. فاز اول و دوم پروژه به تعداد 1200 نفر ساعت آموزش، تشکیل درخت اسناد، ثبت بیش از 2000 سند سازمانی، مصاحبه با 60 خبره و برگزاری 4 همایش به همراه خبرنامه، پوستر و استند در راستای تحول فرهنگی به مرحله اجرا درآمد.
در سال 96 شرکت اینوتکس ایران استخراج درسآموختهها و تجربیات پرسابقهترین مدیران صنعت نفت در حوزه مدیریت پروژههای پارس جنوبی را با رضایت کامل کارفرما به انجام رساند. مدیران برجستهای مانند مهندس علی اکبر شعبانپور مقدم (مدیرعامل اسبق نفت و گاز پارس)، دکتر حمید اکبری (مدیرعامل پتروپارس) و مهندس بهزاد محمدی (مدیرعامل شرکت OIEC) در این پروژه مشارکت داشتند و بر اساس درسآموختههای استخراج شده از ایشان علاوه بر مستند درسآموخته¬ها، مجموعههای گنجینه تجارب به صورت چندرسانه¬ای (Multimedia) در قالبی نوآورانه تهیه و تدوین گردید.
شرکت نفت و گاز پارس، مسئولیت توسعه کلیه فازهای میدان گازی پارس جنوبی و توسعه میادین گازی پارس شمالی، گلشن و فردوسی را دارا میباشد. این شرکت همواره در حال مدیریت پروژه¬های بزرگ گازی در پارس.جنوبی است. پروژه مدیریت دانش در سال 94 در این شرکت کلید خورد. در این پروژه استقرار مدیریت دانش در شرکت نفت و گاز پارس در قالب 6 بسته کاری شامل مطالعه سازمان و شناخت، اندازهگیری بلوغ مدیریت دانش با استفاده مدل بلوغ EFQM، مدلسازی و نگاشت دانش، طراحی فرآیندها و الزامات مدیریت دانش، نصب و پیکربندی نرمافزار و پیادهسازی مدیریت دانش در محدوده پایلوت و کل سازمان اجرایی گردید.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
بخش مهمی از پروژه استقرار مدیریت دانش در شهرداری اصفهان که در سال 97 خاتمه یافته است، به استخراج دانش و تجربیات از ذهن خبرگان و مدیریت مستندات دانشی در قالب پروژههای توسعهای شهر اصفهان اختصاص داشته است. پروژههای متعدد از طراحی و اجرای پل و بزرگراهها، تا زیباسازی و پروژههای فرهنگی در قلمرو این پروژه بوده است که با موفقیت، اجرا و در قالب سیستم نرمافزاری مدیریت دانشِ رایون در اختیار شهرداری اصفهان قرار گرفته است.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
در سال 1395 شرکت اینوتکس ایران به عنوان مشاور استخراج و تدوین درسآموختههای مگاپروژه بزرگراه امام علی (ع) انتخاب شد. این پروژه با اعتباری بالغ بر 5.5 هزارمیلیارد تومان در سال 1392 به بهرهبرداری رسیده بود. تعدد قطعات کاری، پیمانکاران، ذینفعان و پیچیدگی فنی این پروژه، تجربه بزرگی برای شرکت اینوتکس ایران در زمینه پروژههای طراحی، تامین و ساخت عمرانی در پی داشت. خروجی این طرح که بر مبنای PMBOK و ساختار پروژههای EPC تدوین و سازماندهی شده بود حاوی بیش از 200 درسآموخته فنی و مدیریتی بوده که برای استفاده در سایر پروژههای عمرانی در شهرداری تهران در اختیار سازمان قرار گرفته است.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
آغاز پروژه استقرار و پیادهسازی مدیریت دانش در شرکت فولاد آلیاژی اصفهان حدوداً از سال 91 آغاز شد. طی این پروژه، فرآیند صفر تا صد مدیریت دانش اجرایی شده و ارتباط بین فرآیندهای منابع انسانی و پروژهها با بحث مدیریت دانش طی فرآیند خروج از خدمت دانش و دانش پروژهها انجام پذیرفت. دانشنامههای مربوط به عیوب محصولات و انواع فولادها نیز استخراج و تدوین گردید. پس از نصب نرمافزار مدیریت دانش، این شرکت تا به امروز از پشتیبانی ما استفاده میکند.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
ایساکو به عنوان بخشی از چرخه استقرار نظام جامع مدیریت دانش خود به دنبال الگویی تکرارپذیر برای تعریف، اجرا و پایش برنامههای مدیریت دانش بود. ما به این شرکت کمک کردیم که با استفاده از متدلوژی "صفر تا صد مدیریت دانش" به تدوین برنامههای دانشی خود بپردازد که شامل شناسایی حوزههای دانش، اندازهگیری وضعیت حوزههای دانش و تدوین استراتژیهای دانش شرکت بود.
بیش از ده سال است که معاونت های مختلف شرکت ایران خودرو در حوزه های متعددی از مدیریت دانش در حال فعالیت هستند و هر یک از معاونتها دارای تیمی زبده از مدیران دانش هستند؛ اما نقیصهای که مانع اثربخشی برنامههای مدیریت دانش میشد فقدان یکپارچگی و همراستایی برنامههای مختلف مدیریت دانش با یکدیگر و با استراتژیهای سازمان بود. ما به این شرکت کمک کردیم طی سال های 95 و 96 با استفاده از حوزههای دانشِ مبتنی بر فرایندها، وضعیت دانشیِ خود را محک زده و مهمترین برنامههای بهبود را به صورت کاملا یکپارچه تدوین نماید.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل علیرغم اعتقاد به مزایای مدیریت دانش، در شناخت نقاط شروعِ اثربخش مدیریت دانش دچار سردرگمی بود. ما بر اساس نقشه استراتژی این شرکت (BRIGHT) و با تکیه بر شاخصهای کلیدی عملکرد به این شرکت کمک کردیم حوزه های دانشِ کلیدی خود را شناسایی کند و پس از اندازه¬گیری آن¬ها، ضمن درک دقیق نقاط ضعف و قوت دانشی، اثربخش ترین نقاط بهبود را برای مدیریت دانش شناسایی و انتخاب کند.