آموزش مدیریت دانش در مناطق نفت‌خیز جنوب

فهرست مطالب

دقیقه زمان تقریبی مطالعه

دومين دوره آموزش مدیریت دانش در مناطق نفتخیز جنوب

دومين دوره آموزش مدیریت دانش در مناطق نفت‌خیز جنوب ويژه كارشناسان معاونت زمین شناسی گسترشی مدیریت فنی شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب توسط اینوتکس ایران برگزار شد.

دوره‌های آموزشی مدیریت دانش اینوتکس ایران به سازمان‌های متعددی در آشنایی با مدیریت دانش و تعریف رویکردهای مناسب مدیریت دانش کمک می‎کند. وحید اسلامی مدرس این دوره با اشاره به لزوم آشنایی دقیق با مفاهیم عملیاتی و اصولی در مسیر استفاده از راهکارهای مدیریت دانش، افزود: با توجه به مشتریان بزرگی مانند شرکت نفت و گاز پارس و شرکت گاز استان تهران که از اینوتکس ایران در حوزه مدیریت دانش سرویس می‌گیرند، این شرکت توان ارائه راهکارهای ویژه صنعت نفت و گاز را به مشتریان خود دارد. وی خاطرنشان کرد، تجربیات ویژه این صنعت در حوزه مدیریت  دانش می‌تواند مبنای انتقال و اشتراک دانش در قالب کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی و حتی تورهای یادگیری باشد.

آموزش مدیریت دانش در مناطق نفتخیز جنوب
آموزش مدیریت دانش در مناطق نفتخیز جنوب

خبر برگزاری آموزش مدیریت دانش در سایت این شرکت

این دوره آموزشی در وب سایت شرکت ملی مناطق نفتبه گزارش روابط عمومي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب، اين دوره در راستای استقرار پایدار نظام مدیریت دانش در اين معاونت و در امتداد فعالیت​های مؤثر این مجموعه در زمینه بسترسازی و ایجاد فرهنگ مدیریت دانش، روزهاي 13 و 14 بهمن ماه جاري در مجتمع آموزش فنون اهواز برگزار گرديد. (لینک خبر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *