درباره اینوتکس ایران

تحقیق و توسعه خدمات و محصولات ما از سال ۱۳۸۲ خورشیدی (معادل ۲۰۰۳ میلادی) شروع شد. «اینوتکس ایران» به صورت رسمی از مهر ۱۳۸۳ (۲۰۰۴) اعلام موجودیت کرد. ما به عنوان یک شرکت‌دانش بنیان مراحل پیش رشد، رشد و بلوغ خود را در مراکز رشد و پارک‌های فناوری طی کردیم و گام به گام، فناوری‌ها و خدمات خود را توسعه دادیم. در تمام این سال‌ها در راستای توسعه و بلوغ فناوری‌های نرم‌افزاری و خدمات مشاوره‌ای کوشیدیم و در ارائه خدمات حرفه‌ای به مشتریان و جامعه، لحظه‎‌ای دریغ نکردیم. پیشینه اینوتکس ایران، چالش‌ها، فرصت‌ها، پیروزی‌ها و شکست‌هایی را به تصویر می‌کشد که از دل آن هویت سازمان ما بیرون می‌آید.

 

نگاهی به پیشینه اینوتکس ایران

در این بخش به مرور کلی خدمات اینوتکس ایران از سال ۱۳۸۳ تاکنون می‌پردازیم. در تمام این سالها ما با چابکی در تلاش بوده‌ایم به‌طور مرتب توان و دانش فنی خود را با نیازهای متغیر مشتریان ترکیب کرده و در هر برهه، محصولاتی ارائه کنیم که علاوه بر پیشگامی، سیر تکاملی سبد محصولات و خدمات ما حفظ گردد.

سیر رخدادها و پیشرفت‌های شاخص ما را در زیر ملاحظه کنید:
  • ۱۳۸۲ انتشار کتاب الگوی فرایندی مدیریت دانش / پی ریزی الگوهای مشاوره ای و خدماتی
  • ۱۳۸۳ تولد اینوتکس ایران، ورود به مرحله Pre-Incubation در پارک فناوری
  • ۱۳۸۴ اجرای اولین پروژه مشاوره مدیریت دانش
  • ۱۳۸۵ معرفی اولین و تنها نرم افزار مدیریت دانش فردی در ایران و خاورمیانه
  • ۱۳۸۶پیاده سازی اولین نسخه نرم افزار مدیریت دانش سازمانی برای مشتریان
  • ۱۳۸۷ معرفی فناوری محتوای هوشمند / انتخاب به عنوان برگزیده جشنواره ملی شیخ‌بهایی
  • ۱۳۸۸ برگزاری اولین نشست ملی مدیریت دانش و جایزه ملی مدیریت دانش
  • ۱۳۸۹ تدوین نظام جامع مدیریت دانش دفاعی و ابلاغ به کلیه سازمان‌های دفاعی
  • ۱۳۹۰ پانزدهمین مشتری اینوتکس ایران
  • ۱۳۹۱ انتخاب به عنوان برترین استقرار مدیریت دانش در کشور / اولین استقرار مدیریت دانش بانکی در کشور
  • ۱۳۹۲ تولد ماژول‌های سیستم ساز و جستجوی پیشرفته رای‌ون / ورود به صنعت مخابرات
  • ۱۳۹۳ معرفی دانشنامه اجتماعی بانکداری و پرداخت / توسعه ابزارهای اجتماعی در رای‌ون
  • ۱۳۹۴ افزایش تعداد مشتریان وفادار به ۳۵ مشتری / توسعه شبکه بازار / توسعه شبکه همکاران و مشاوران
  • ۱۳۹۵ رونمایی از دانش مارکت / بهینه سازی مدل کسب‌وکار
  • ۱۳۹۶ عقد بزرگترین قرارداد نرم‌افزاری تاریخ مدیریت دانش کشور
  • ۱۳۹۷ راه‌اندازی شبکه مشاوران مدیریت دانش
  • ۱۳۹۸ تحول و ارتقاء خدمات آموزشی شرکت / پی‌ریزی دوران گذار
  • ۱۳۹۹ تولد استارت‌آپ بین‌المللی کلیک‌مایند / شروع ارائه خدمات به صورت SaaS

نگاهی به پیشینه برند اینوتکس ایران

ما در اینوتکس ایران بر این باور بوده و هستیم که می‌توان با ابزارهای نوآورانه به انسان‌ها و سازمان‌ها کمک کرد با آسودگی بیشتر، سرعت بالاتر و کارآیی بهتری فکر کنند، تصمیم بگیرند و با چابکی به فعالیت‌های خود ادامه دهند. واضح‌ترین نمود این نگاه را می‌توانید در اسم برند اینوتکس ببینید. چرا که این اسم برگرفته از کلمه‌های عبارت Innovators of Knowledge Technologies است و به شکلی این باور را در بطن خود دارد. با وجود تحولاتی و پیشرفتهایی که به مرور زمان برای این برند اتفاق افتاد و تغییر رویکردها و بلوغ نگاه ما به ارائه خدمات دانش محور، لوگوی اینوتکس دو بار تغییر کرد که هر کدام از این لوگو‌ها و تاریخ تغییر آن را پایین مشاهده می‌کنید.

شروع فعالیت به عنوان یک استارت آپ دانش بنیان
تولد اینوتکس‌ایران
پایدارسازی محصولات و خدمات و خلق تمایز
پایدارسازی محصولات و خدمات، و خلق تمایز
برند اینوتکس - یکپارچگی، خدمات نوین و نگاه به بازار بین المللی
یکپارچگی، خدمات نوین و نگاه به بازار بین‌المللی


دیگر برندهای مهم اینوتکس ایران

اینوتکس ایران، دو برند مهم دیگر را نیز در سبد کاری خود دارد:


ختم کلام!

تمام تلاش ما در نزدیک به دو دهه فعالیت حرفه‌ای، این بوده است تا نوآوری را با سخت کوشی و احترام به خواسته‌های مشتری ترکیب کنیم. اکنون با توجه به رضایتمندی مشتریان متعدد خود، می‌توانیم ادعا کنیم با ارائه محصولات و خدمات متمایز و پیشگام، مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی و نشر دانش کاربردی، تصویری که در ذهن هر مخاطب تداعی می‌کنیم موید نوآوری، دقت و تمایز ماست.