مدیریت دانش در شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران – ارتباطات ثابت در سال ۱۳۹۲ طبق طرحی تحت عنوان Knowledge Exchange Platform که توسط شرکت inventive، مشاور غیرایرانی این شرکت آماده شده بود نسبت به تهیه و راه اندازی سامانه های یکپارچه دانش رای ون اقدام نمود. محدوده پیاده سازی رای ون در آن زمان برای ۴۰۰۰ نفر از پرسنل بخش تجاری شرکت ارتباطات ثابت طراحی و در دستور کار قرار گرفت. مدیریت دانش مخابرات ایران به همین جا ختم نشد.

پس از کمتر از ۳ سال و با توجه به ترکیب و ادغام های رخ داده، نزدیک به ۳ ماه است که شرکت مخابرات ایران طی دو قرارداد جدید، علاوه بر دریافت پشتیبانی حرفه ای از سامانه های یکپارچه رای ون، از خدمات مشاوره اینوتکس ایران جهت معماری و توسعه مدیریت دانش در مخابرات ایران و راه اندازی آن در کل این شرکت بهره می برد. محمدرضا بلوری کاشانی مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت اینوتکس ضمن اشاره به قرارداد پشتیبانی جدید شرکت مخابرات با اینوتکس ایران در حوزه سامانه های یکپارچه دانش رای ون خاطرنشان کرد نیازمندی های مشتریان در حوزه مخابرات می تواند به عنوان یک منبع الهام بخش برای توسعه قابلیت های جدید در پلتفرم رای ون باشد.

وحید اسلامی معاون خدمت شرکت اینوتکس ایران با اشاره به اهمیت توسعه و اجرای راهکارهای مبتنی بر دانش در صنعت مخابرات، افزود: معماری ها و طراحی هایی که در حوزه مدیریت دانش در مخابرات در حال انجام است در ترکیب با تجربه و شناختی که پیش از این از به کارگیری سامانه های یکپارچه دانش رای ون شکل گرفته است به صورت پایلوت و تدریجی در یک به یک شهرهای ایران پیاده خواهد شد تا با طی مراحل گام به گام شاهد ارزش آفرینی از سرمایه های دانشی شرکت مخابرات ایران در کل کشور و در عرصه کسب و کارهای مختلف و متعدد این شرکت باشیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *