مدیریت دانش در پرداخت خرد شهری

پس از ورود اینوتکس ایران برای اولین بار به صنعت هایی مانند بانکداری (مدیریت دانش در بانک اقتصاد نوین) و صنعت پرداخت (مدیریت دانش در الکترونیک کارت دماوند) و ارائه راهکارهایی ارزشمند در این دو حوزه، این بار نوبت پرداخت های خرد در حوزه شهری به خصوص حمل و نقل شهری بود که رنگ مدیریت دانش به خود بگیرد. مدیریت دانش در پرداخت خرد شهری با شرکت فناسا یا فناوری اطلاعات سپهر ایرانیان، مشتری جدید اینوتکس ایران کلید خورده است که در حوزه حمل و نقل هوشمند و پرداخت خرد شهری فعالیت می کند.

شرکت فناسا - مشتری اینوتکس ایران - مدیریت دانش در پرداخت خرد شهری

فناسا، اولین استقرار مدیریت دانش در پرداخت خرد شهری

شرکت فناسا در سال ۱۳۸۶ با هدف ورود به عرصه فن آوری اطلاعات کشور و بطور تخصصی در حوزه سامانه های هوشمند حمل و نقل عمومی( ITS) در بخش خصوصی تاسیس شد.
طراحی، اجرا و پیاده سازی سیستم بلیت الکترونیک ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران بعنوان یکی از بزرگترین پروژه های بلیت الکترونیک در دنیا، اولین پروژه شرکت فناسا محسوب می گردد. پروژه بهره برداری و ارتقا سیستم بلیت الکترونیک متروی تهران به عنوان دومین پروژه بزرگ در راستای یکپارچه سازی سیستم بلیت الکترونیک شهر تهران از سال ۹۱ توسط فناسا اجرا و پشتیبانی می شود.

این پروژه استقرار مدیریت دانش به عنوان یک پروژه کلیدی به منظور بهبود عملکرد فنی شرکت فناسا در ارائه خدمات و پشتیبانی از درگاه های ارائه خدمت این شرکت تعریف شده است. سامانه های یکپارچه دانش رای ون، به عنوان زیرساخت نرم افزاری این پروژه، وظیفه ارائه انواع سرویس های دانشی به فرایندهای مختلف شرکت فناسا را بر عهده خواهد داشت. این پروژه می تواند علاوه بر بهبود سطح سرویس دهی شرکت فناسا که پیامدهای آن در حمل و نقل روزمره شهروندان دیده می شود، زمینه ای مناسب برای خلق دانش و توسعه محصولات جدید در حوزه سیستم های حمل و نقل هوشمند و هم چنین پرداخت خرد شهری فراهم سازد.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *