مسئولیت اجتماعی اینوتکس ایران، در واقع تبلور اخلاق کاری ما در تعامل با محیط است که در آن نوآوری و ارائه خدمت می کنیم. ما معتقدیم برای این که پیشگامی و رهبری خود را بر بازار محصولات و خدمات دانش محور حفظ کنیم باید مسئولیت خود را در قبال جامعه و تمام کسانی که تحت تاثیر فعالیت های اینوتکس قرار می گیرند، با دقت و بلندنظری رعایت کنیم؛ تا در کنار توسعه و نوآوری سریع ما، محیط ما نیز رشدی پایدار و متوازن داشته باشد.
ما برای مسئولیت اجتماعی خود دو محور اصلی در نظر گرفته ایم:
- توسعه نگاه دانش محور و تغییر پارادایم های ذهنی جامعه
- ترویج حفاظت از انواع سرمایه های مشهود ملی با استفاده از زیرساخت های مدیریت سرمایه نامشهود

کارزارهای مسئولیت اجتماعی ما از گذشته تا کنون شامل موارد زیر می شود:
- برگزاری اولین نشست و جایزه ملی مدیریت دانش در سال ۱۳۸۸ جهت ترویج نگرش سیستمی به مدیریت دانش و پایه گذاری سنجش و الگوبرداری نظام مند در حوزه مدیریت دانش در کشور
- تدوین و انتشار کتاب قطب نمای مدیریت دانش با همکاری پروفسور بابک اخگر به عنوان راهنمایی جامع برای استقرار نظام مند مدیریت دانش در کشور
- راه اندازی و راهبری پایگاه اطلاعاتی جعبه ابزار مدیریت دانش برای اشاعه نگاه صحیح دانش محور و افزایش آگاهی عمومی
تاکید بر استفاده از راهکارهای بدون کاغذ در سطح شرکت و در تعاملات با کلیه ذینفعان
حمایت از محیط زیست و گونه در حال انقراض توله پلنگ های هیرکانی با کمک به ایجاد زیرساخت ذخیره و تبادل دانش در این حوزه
اینوتکس ایران، حامی محیط زیست و توله پلنگ های هیرکانی
چتر دانش بنیان ها برای پلنگ هیرکانی - تولید و انتشار محتواهای ناب و کاربردی در حوزه های نوآوری و مدیریت دانش در کانال تلگرامی آکادمی مدیریت دانش و نوآوری
- توسعه، راه اندازی و راهبری اولین دانشنامه اجتماعی بانکداری و پرداخت (Banki2.ir) جهت تسهیل تبادل دانش در حوزه بانکداری و پرداخت و نظام مند کردن توسعه دانش در این حوزه
- ایجاد و پشتیبانی از دانش مارکت به عنوان بستری برای تسهیل طراحی و اجرای مدیریت دانش برای کلیه سازمان های فارسی زبان