مسئولیت اجتماعی ما

مسئولیت اجتماعی اینوتکس ایران، در واقع تبلور اخلاق کاری ما در تعامل با محیط است که در آن نوآوری و ارائه خدمت می کنیم. ما معتقدیم برای این که پیشگامی و رهبری خود را بر بازار محصولات و خدمات دانش محور حفظ کنیم باید مسئولیت خود را در قبال جامعه و تمام کسانی که تحت تاثیر فعالیت های اینوتکس قرار می گیرند، با دقت و بلندنظری رعایت کنیم؛ تا در کنار توسعه و نوآوری سریع ما، محیط ما نیز رشدی پایدار و متوازن داشته باشد.

ما برای مسئولیت اجتماعی خود دو محور اصلی در نظر گرفته ایم:

  • توسعه نگاه دانش محور و تغییر پارادایم های ذهنی جامعه
  • ترویج حفاظت از انواع سرمایه های مشهود ملی با استفاده از زیرساخت های مدیریت سرمایه نامشهود

 

محورهای مسئولیت اجتماعی اینوتکس ایران

کارزارهای مسئولیت اجتماعی ما از گذشته تا کنون شامل موارد زیر می شود:

  • برگزاری اولین نشست و جایزه ملی مدیریت دانش در سال ۱۳۸۸ جهت ترویج نگرش سیستمی به مدیریت دانش و پایه گذاری سنجش و الگوبرداری نظام مند در حوزه مدیریت دانش در کشور
  • تدوین و انتشار کتاب قطب نمای مدیریت دانش با همکاری پروفسور بابک اخگر به عنوان راهنمایی جامع برای استقرار نظام مند مدیریت دانش در کشور
  • راه اندازی و راهبری پایگاه اطلاعاتی جعبه ابزار مدیریت دانش برای اشاعه نگاه صحیح دانش محور و افزایش آگاهی عمومی
    تاکید بر استفاده از راهکارهای بدون کاغذ در سطح شرکت و در تعاملات با کلیه ذینفعان
    حمایت از محیط زیست و گونه در حال انقراض توله پلنگ های هیرکانی با کمک به ایجاد زیرساخت ذخیره و تبادل دانش در این حوزه
    اینوتکس ایران، حامی محیط زیست و توله پلنگ های هیرکانی
    چتر دانش بنیان ها برای پلنگ هیرکانی
  • تولید و انتشار محتواهای ناب و کاربردی در حوزه های نوآوری و مدیریت دانش در کانال تلگرامی آکادمی مدیریت دانش و نوآوری
  • توسعه، راه اندازی و راهبری اولین دانشنامه اجتماعی بانکداری و پرداخت (Banki2.ir) جهت تسهیل تبادل دانش در حوزه بانکداری و پرداخت و نظام مند کردن توسعه دانش در این حوزه
  • ایجاد و پشتیبانی از دانش مارکت به عنوان بستری برای تسهیل طراحی و اجرای مدیریت دانش برای کلیه سازمان های فارسی زبان

مطالب مرتبط