مدیریت دانش در ژنراتور پارس

فهرست مطالب

دقیقه زمان تقریبی مطالعه

پس از شرکت‌های ساخت تجهیزات سپاهان، مهندسی و ساخت پره توربین مپنا و شرکت احداث و توسعه پروژه‌های ویژه مپنا (توسعه 3)، ژنراتور پارس چهارمین شرکت از گروه مپناست که به جمع مشتریان اینوتکس ایران می‌پیوندد. مدیریت دانش در ژنراتور پارس از این پس بر بستر سامانه‌های یکپارچه دانش رای‌ون جاری سازی خواهد شد.

درباره شرکت مهندسی و ساخت ژانراتور مپنا

شركت مهندسی و ساخت ژنراتور مپنا (پارس) در سال 1377 در راستای سیاست‌های ارتقاء دانش فنی و توانایی صنعتی كشور، با هدف انتقال تكنولوژی ساخت و توليد انواع ژنراتورهای نيروگاه‌های حرارتی (تا ظرفيت 160 مگاوات)، آبی (تا ظرفيت 250 مگاوات) و باس‌داكت‌های نيروگاهی، شروع به فعاليت نمود. شركت پارس با بهره‌گيری از توان پرسنل متخصص و استقرار سيستم مديريت يكپارچه و نيز پياده‌سازی سيستم‌های مديريتی روز، سعي در ايجاد زمينه‌های انطباق با معيارهای جهانی در صنعت توليد ژنراتورهای نيروگاهی را دارد. این شرکت براي تحكيم زيرساخت‌های اطلاعاتی و عملياتی خود، موفق به پياده سازی سيستم جامع برنامه‌ريزی منابع سازمانی با استفاده از نرم‌افزار SAP شد.

رای ون؛ زیرساخت مدیریت دانش در ژنراتور پارس

نرم افزار رای ون به عنوان یک سکوی بهره‌وری سازمانی می‌تواند مشکلات کلیدی سازمان‌های دانش بنیان را با سناریوهای منعطف و کارا حل نماید. ژنراتور پارس نیز با درک صحیح از نیازمندی‌های خود طی بررسی‌های فنی، سامانه‌های یکپارچه رای‌ون را منطبق با الزامات و نیازمندی‌های خود تشخیص داد. رای ون در ژنراتور پارس به عنوان پایگاه دانش مرکزی وظیفه ذخیره، سازمان‌دهی و توزیع مجدد انواع دانش سازمانی را برای بهبود فرایندهای کاری این شرکت بر عهده خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *