افتتاح دانش مارکت، فروشگاه آنلاین مشاوره مدیریت

فهرست مطالب

دقیقه زمان تقریبی مطالعه

مشاوره مدیریت، انتخاب یا ضرورت؟

شکی نیست که استفاده از ابزارها و تکنیک­‌های مختلف در مدیریت سازمان یا تیم‌ها می‌تواند بهبودها و نتایج مثبتی در پی داشته باشد. اما خود این ابزارها، تکنیک­‌ها و پیاده‌‌سازی آن­ها گاهی آن‌قدر پیچیده است که نیاز به گرفتن مشاوره مدیریت و تعریف پروژه برون‌­سپاری داریم.

نمونه ای از محصولات دانش مارکت

مدیریت دانش یا سیستم‌ها و ابزارهای مدیریتی دیگر نیز از این قاعده مستثنی نیستند. پیچیدگی­‌های مدیریت دانش، تنوع راهکارهای قابل‌استفاده و احتمال شکست به دلیل ناآگاهی، شما را مجبور می‌کند از راهنمایی و مشورت افراد زبده استفاده کنید و با دریافت راهنمایی از آن‌ها اقدامات درست را به شکل درست انجام دهید.

موفقیت مدیریت دانش

اما حقیقتی وجود دارد؛ هیچ سیستم یا نظامی در سازمان یا زندگی شما موفق نمی‌شود مگر این که خود شما اراده پیاده‌سازی آن را داشته باشید. چون هیچ‌کس به‌خوبی شما سازمانتان و نیازمندی‌های آن را نمی‌شناسد و درعین‌حال هیچ­کس نمی­‌تواند مثل شما با افراد و بخش­‌های مختلف سازمان، ارتباطی مؤثر برقرار کند. تنها چیزی که کم دارید تا بتوانید یک مدیریت دانشِ موفق و واقعی در سازمان خود ایجاد کنید، تجربه و راهنمایی کافی در مدیریت دانش است و البته می‌توانید این کار را با مدیریت دانش خود اجرا انجام دهید.

دانش مارکت، فروشگاه آنلاین مشاوره مدیریت

فروشگاه اینترنتی (دانش مارکت) ایجاد شده است با این اعتقاد که در هر سازمانی، افراد حرفه‌ای آن سازمان می­‌توانند و باید بتوانند بهترین مشاور مدیریت دانش برای سازمان خود باشند. دانش مارکت، فشردۀ بیش از یک دهه تجربه مشاوران زبده مدیریت دانش است. با این راهنما‌ها با بینش بهتر، ریسک کمتر و هزینه‌ای به‌مراتب معقول­‌تر، مدیریت دانش را در سازمان خود طراحی و اجرا کنید.

آنچه در دانش مارکت به آن دسترسی دارید:

  • با استفاده از ارزیابی‌های آنلاین، وضعیت سازمان خود را از جنبه‌های مختلف ارزیابی کنید و گزارش‌های دقیق دریافت کنید.
  • با استفاده از راهنماهای استقرار، از تهیه نقشه دانش و تدوین استراتژی دانش، تا طراحی فرایندهای مختلف مدیریت دانش را با جزئیات انجام دهید.
  • از نقشههای دانشِ آماده که به تفکیک صنعت‌های مختلف ایجاد شده برای سازمانتان استفاده کنید تا به کار خود سرعت بدهید.
  • و برای فرهنگ‌سازی و توسعه فرهنگی سازمان خود از انواع آموزش‌ها و اقلام فرهنگ‌سازی استفاده کنید.

کلام آخر

راهنماهای حرفه‌­ای استقرار مدیریت دانش، کتاب‌های الکترونیکی، نقشه­‌ها و … شما را به یک مدیر دانش با ابزار و بینش کافی در استقرار مدیریت دانش تبدیل می­‌کند. دانش مارکت در نمایشگاه کنفرانس بین‌المللی مدیریت رونمایی رسمی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *