فرهنگ یک سازمان شامل کلیه عناصری است که در طول زمان ثابت شده باعث بقاء سازمان میشوند؛ اما باید بدانید با تغییر مستمرِ شرایط ممکن است برخی از این عناصر کارکرد خود را از دست بدهد یا حتی در مسیر رشد و پویایی سازمان مشکل ایجاد کند. فرهنگ سازمانی میتواند مانع یا حامی اهداف، برنامهها، سیستمها و تحولات یک سازمان باشد.
فرهنگ سازمانی علیرغم لایههای پیچیده آن، به خوبی قابل ارزیابی، اندازهگیری و کمیسازی است و حتی تاثیر بالای آن بر شاخصهای عملکرد سازمانها مانند سوآوری، رضایت مشتری، رضایت کارکنان و نوآوری قابل ردیابی و تقویت است.
هر سازمانی برای موفقیت نیاز به تغییر و بهبود فرهنگ سازمانی در راستای اهدافش دارد؛ و بهبود ممکن نیست مگر با ارزیابی و درک دقیق وضعیت فعلی فرهنگ سازمانی.
اندازهگیری وضعیت فرهنگ سازمان شما در ۴ بعد و ۱۲ معیار
تعیین وضعیت مطلوب و راهکارهای اولویتدار برای بهبود فرهنگِ سازمانِ شما
تعیین وضعیت مطلوب و تعریف راهکارهای بهبودِ فرهنگ سازمانی
ما چگونه به شما کمک می کنیم؟
ما با استفاده از الگوهای معتبر بینالمللی به شما کمک میکنیم:
مدیران و تیمهای داخلی را برای درک و تحلیل فرهنگ سازمانی و بهبود آن آموزش دهید؛
فرهنگ سازمان خود را در ۴ بعد و ۱۲ معیار ارزیابی کنید؛
وضعیت فعلی سازمان خود را به دقت مشخص کنید؛
بر اساس قوانینِ معتبر، نقاط ضعف فرهنگ سازمانی خود را شناسایی کنید؛
بر اساس اهداف و استراتژیهای سازمان، نقاط بهبود اولویتدار را مشخص کنید.
برنامههای بهبود را از میان بیش از یکصد راهکارِ بهبود فرهنگ سازمانی انتخاب و برای سازمان خود تعریف کنید.
حتما با یک جلسه مشاوره شروع کنید
با یک جلسه رایگان مشاوره با ما، می توانید راهنمایی های مناسبی برای استفاده از این خدمت در سازمان خود دریافت کنید.